Dr. Gajdoš:
Marketing pre zubárov ušitý na mieru
Začiatok tohto úspešného príbehu vznikol v roku 2021, kedy sme sa pozreli na kampane drgajdos.sk cez našu optiku a už vtedy sme zaregistrovali, že bude na čom pracovať. V tomto momente nám bolo jasné, že prvý cieľ bude získať klientovú dôveru, aby sme mali možnosť ukázať potenciál digitálneho marketingu ako takého v širšom rozsahu.
Prvé kroky
-
Ako Digital allrounder sme sa v prvom kroku zamerali na absolútny základ, ktorým bola definovanie konverzie, ako hlavný merateľný ukazovateľ pre klienta.
-
Pustili sme sa do štandardného “setup” módu, kedy sme pôvodnú webovú stránku zatrackovali od google tag manageru až po fb pixel.
-
Túto príležitosť sme rovno využili na prechod k lepšiemu booking systému, ktorý sa stal našou “konverziou”, ktorej cena bola naša prioritná úloha.
Takmer 5-násobné zvýšenie efektivity nákladov
No Data Found
Prvé dosiahnutie limitov a cesta k novému webu
No Data Found
S novým webom, nová identita
Tvorbu novej webstránky berieme vždy ako výzvu nie len z pohľadu UI/UX, ale taktiež aj nájsť potenciál, ktorý v konečnom dôsledku vylepší značku ako takú.
V tomto prípade sme sa snažili re-brandingom značky Dr.Gajdoš poukázať na aktuálne vizuálne trendy a príjsť s modernou identitou, ktorá spĺňa najvyššie kritéria pre healt care segment v online aj offline prostredí.
S novou identitou, nové kampane
Nová moderná identita nám dala nové možnosti z pohľadu kampaní, ktoré sme ihneď začali skúmať a testovať.
Po krátkom čase sa potvrdili naše hypotézy a pomocou pútavých vizuálnych kampaní na FB sme dokázali zbierať nových zákazníkov za ceny, ktoré dovolili klientovi zvýšiť budget o 100% a ich vysoká rentabilita je dôkaz toho, že naša práca funguje.
Všetky dáta dostupné na 1 klik 24/7
Nástroj Looker Studio je kľúčovým pre našich klientov, ktorí chcú mať absolútny prehľad o všetkom čo sa deje v ich online marketingu. Či už ide o aktivitu na stránke, výsledky platených kampaní, organických príspevkov či prehľad o rozpočtoch.
Looker Studio sa pripravuje na mieru, aby korešpondoval s potrebami klienta a vie nahradiť zložitejšie prehľady v Google Analytics 4, Google Ads či Meta reporty pričom všetky zjednocuje do jedného komplexného prehľadu. Takto pripravený prehľad je vždy aktuálny a dostupný online pre klienta, ktorý ma k svojim dátam takto jednoduchý prístup po celú dobu spolupráce.
Spolupráca s Addie bola pre moju zubársku ambulanciou skvelým rozhodnutím.
Ich široké know-how v digitálnom marketingu nám pomohlo s transformáciou webovej stránky, s integráciou rezervačného systému a re-brandingu značky pre úspešné kampane na sociálnych sieťach.
Navyše, ich schopnosť spravovať PPC kampane s vynikajúcou výkonnosťou výrazne naďalej prispieva k hľadaniu nových klientov s trvale udržateľnou návratnosťou, vďaka ktorým ich vnímam ako dlhodobého partnera nie len v marketingu.